Multi-babyteppe!

fredag, mars 11, 2011 Edit This 2 Comments »











Ja, jeg måtte bare prøve dette en gang til:) Ingen baby på gang her,men syns det var en så genial ting å ha, så enten blir den lagt ut for salg, eller så blir det en potensiell barselgave igjen;) Dette teppet er litt anderledes enn det første teppet jeg sydde til Kasper, men bruken og størrelsen er lik. Teppet har bomull på de ene siden, fôret med to lag platevatt, og har fleece på den andre siden. Mykt og godt!! Bare for gøy, gar jeg sydd litt "virr-varr" utenpå teppet. Artig effekt, men litt vanskelig å holde styr på det store sytøyet;) Jeg hadde planer om å ha emaljer til snorhullene, men det ble ingen god løsning denne gangen, Jeg har nok et billig verktøy, så det endte med at jeg klarte å banke hull i stoffet utenfor hullene... litt irriterende!!!!! Men fant en løsning.. jeg forsterket stoffet med to lapper, sydde flere ganger rundt begge hullene, og det ser ut til at dette fungerer veldig greit;) Amanda-dukka er modell i dag:) Når babyen skal sove, kan den brukes som en lun soveplass/kurv, og når en skal ha med seg litt leker ol, så er det bare å fylle teppet, og så har du både leketeppet og lekepose. Genialt, ikke sant!!!!

2 kommentarer:

Pia sa...

Genialt, ja! Takk for hyggelig hilsen inne hos meg! God helg!

Odins lille hjørne sa...

Stilig!! har laga noen lignende en gang, men det var bare for å ha lego i..
Dette var jo genialt! Spesielt når man er på besøk! Da har man jo med seg både liggeunderlag og lekeplass!! :0)