Risputer til jul

mandag, desember 28, 2009 Edit This 1 Comment »




I år lå det fire risputer under juletreet fra oss:) Jeg har gått tom for merkelapper, så jeg prøvde meg på en litt annen variant denne gangen. Jeg har lyst til å prøve å lage merkelappene mine selv, men mangler litt stabilisering som jeg kan legge under båndene når jeg syr på navnet. Jeg må nok ta en tur innom Martha igjen en dag snart:)
De røde putene er et forsøk på en ny modell av risputer. Begge har avtagbart trekk,noe jeg syns er genialt hvis de er mye i bruk. Greit å ha mulighet til å vaske trekket hvis det blir nødvendig, pluss at innerputa kan deles inn i mange kanaler uten at det syns på utsiden :) Den minste blir nok bare ei lita pute til Hanna ( dvs. hun har allerede tre-fire stykker som hun varmer hver kveld når hun skal legge seg...men blir nok glad for ei til :) Den andre er større, og ligger godt rundt nakken. ( den minner litt om den vanlige puta jeg har laget før..) Den blir nok med som en liten gave til et vennepar vi skal besøke på Nyttårsaften tenker jeg:)

1 kommentarer:

Gurimalla! sa...

Fine varmeputer! Jeg har også laget et par slike. De er supre!