Jeg har fått ny maskin!!!!

fredag, desember 04, 2009 Edit This 3 Comments »








Jeg har fått ny maskin!! Husqvarna Viking Sapphire 870 Quilt !!! Kanongod maskin, med utrolige mange geniale løsninger! Er du på maskinjakt, så kan denne varmt anbefales! Jeg har sydd på den noen ganger nå. men oppdager nye ting og muligheter hver gang. Bruksanvisningen som følger med er et møst å ha i nærheten. Den har bilder og gode forklaringer som gjør oppdagelsesferden på maskinen ganske så enkel! ( Dette er egentlig en utgående modell. Den nye heter 875. Den er litt lysere i blåfargen, og har noen få oppgraderinger, men er ellers helt lik. Jeg betalte 3000,- mindre fordi det var den siste i butikken, -og det liker vi:) )

3 kommentarer:

Abbe sa...

gratulere!!!

Berna Marie sa...

Gratulerer! Den så fancy ut:) Kan jeg spørre hvor mye du betalte for den da? :)

GRASRODA sa...

Ja, dette er et lite vidunder syns nå jeg:) Jeg betalte 10000,- Mye penger det også, selv om jeg fikk noen tusen kroner rabatt... Men så skifter jeg ikke maskin helle hvert år:) Så nå trenger ikke mannen bekymre seg for hverken julegave eller bursdagsgave på lang tid!:)