Ny veske!

fredag, oktober 16, 2009 Edit This 4 Comments »
Etter litt bloggtørke igjen, kommer det nå et lite livstegn herfra! Jeg har sydd meg en veske igjen. Stoffet er kjøpt for lenge siden ( S&S), og det har ventet tålmodig på at husmor omsider skulle ta seg tid til å sy litt igjen:) Den er laget etter samme mønster som retroveska jeg lagde i sommer. Den er vendbar og romslig, og har ei innerlomme til div. nyttig småting:) Knappen er igjen en skatt fra knappesamlingen min, opprinnelig fra Fretex.
Det grønne stoffet kjøpte jeg på Åhleens i full fart i dag, 15 kr. meteren!!!! ( jeg kjøpte de 4,5 meterne som var igjen...:) )Har noen planer på lur på hva det skal bli til, så vil tiden vise hva jeg gjør ut av planene:) - for de er det mange av!
Elin har forresten konkurranse på bloggen sin! Hun feirer ett år på bloggen, og har laget en stilig balubabukse du kan vinne hvis du blir med på konkurransen!!!! Kan anbefales!!

4 kommentarer:

elin sa...

kjempe fin veske!!!!!!!!!!!!denne likte jeg!!!!!!!!fint å kunne vende den!!!!!!!!også så masse stoff da!!!!!!!!!!venter i spenning........

SiriR sa...

Så fin veska ble! Stor og romslig, det liker vi:)

Cilipus sa...

Så fin veske, stilig stoff og smart med vendbar.

Gurimalla! sa...

Kjempefin veske!!