Inspirasjon fra "Lindex"

onsdag, februar 11, 2009 Edit This 1 Comment »
- Litt dyre-inspirasjon fra en Lindexbody. Jeg falt pladask for den sjiraffen:) Tenke jeg skulle prøve å få til noe gøy med den en dag. Jeg har tegnet av sjiraffen på papir og forstørret den litt, så kanskje jeg kan få til å applikere den på noe en dag?
Jeg og Elin hang oss litt spontant på et sykurs i går kveld forresten! Vi ble blant annet litt oppdatert på hvilke muligheter vi har med maskinen vår. Jeg har en veldig enkelt utstyrt Janome maskin, men den duger til mitt behov... ihvertfall ei stund til. Jeg har lyst å kjøpe meg en overlock maskin etterhvert, men da trengs det nok et kurs til:)

1 kommentarer:

elin sa...

stilig stoff det der ja!blir gøy å se applikasjonen din etterhvert!

vi får være på utkikk etter gode tilbud på overlock maskiner framover!Jeg har ytret et ønske om maskin til endre,og en dag blir det virkelighet!Det blir knall!!Og det er klart vi må ha kurs til det også,kurs er jo kjempe gøy!tenk å få sy i 3 timer uten forstyrrelser............virkelig deilig!!!snakkes i kveld på et helt annet slags kurs!!!