Enda ei bukse!

onsdag, desember 10, 2008 Edit This 0 Comments »
Denne buksa er sydd av et rosa cordgardin jeg kjøpte på Fretex for en tid tilbake. Jeg tok i bruk en rosa ribb jeg hadde liggende som jeg klipte i helga. Den var litt bred, så jeg delte den i to. Den ene delen ble plassert i livet og den andre ble igjen delt i to til beina. Buksa satt som et skudd til Hanna:) Neste gang vil jeg lage den litt lengre i beina, ellers helt perfekt til henne. Jeg valgte å ikke ha sidesøm i buksene, selv om det var lagt opp til det i mønsteret. Jeg trakk bare av de to cm. sømrom som forsvant da jeg tegnet opp mønsteret på denne måten. Syns dette fungerte greit på denne type bukser, og mye tid spart også;) Det eneste som blir litt spennende nå, er at jeg ikke har vasket stoffet før jeg sydde det... Vaskemaskinen er for øyeblikket ikke i bruk. Vi venter på at rørleggeren skal komme å sette vaskerommet i stand igjen... håper det blir i orden til i morgen, - litt styr å være uten vaskemaskin i dagesvis!

0 kommentarer: