Tovede tøfler

søndag, februar 06, 2011 Edit This 1 Comment »
Nå har jeg blitt så glad i de tovede tøflene jeg kjøpte av Trine, så i helga fant jeg frem garn og har strikket noen jeg også. Målet var å lage noen til ungene i første omgang. Tok utgangspunkt i en oppskrift fra DROPS design, men forandret litt på den... Det grå paret ble laget først. De ble 2-3 nummer for store til Hanna. Hun syns forsåvidt det var like greit, så fikk hun lilla tøfler og ikke grå.. :) Jeg har brukt" Fritidsgarn", kjøpt på broderistua her i byen. Det første bildet her viser tøflene ferdig strikka og montert. På bilde to, er de ferdig tovet i maskinen, og har fått en fin "fot-form." Nå som det er så mye influensa rundt og kaldt ute, så håper jeg disse fot-varmerne kan være med å redde oss unna sykdom resten av vinteren !! Det er lov å håpe...;)

1 kommentarer:

Odins lille hjørne sa...

Tovede tøfler er helt hærlige!!
klem odin