Litt pedagogikk på gutterommet:)

søndag, august 22, 2010 Edit This 3 Comments »








Jeg innrømmer glatt at jeg ikke er noen interiør-dame, men jeg er da pedagog av yrke, så da får vi skryte litt av det vi kan:) Her har jeg printet ut store tall fra Pc`en, klipt dem ut, limt dem på farget ark, og laminert dem til slutt. De er festet med lærer-tyggis på veggen, og blir en fin utsikt fra køysenga til poden når han våkner i morgen tidlig:) Traktorplakaten er en jeg har tigget til meg å felleskjøpet:)

3 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Hi, hi, ja her lukter det lærer lang vei:-) Veldig fin plakat, kunne tenkt meg og gjort noe lignende med alfabetet (nå som veslesnuppa har begynt på skolen). Men det blir vel med tanken...

Ønsker deg en fin, ny uke!

Klem

Odins lille hjørne sa...

Så Smart! Så ikke med en gang hvor stort det var, men så oppdaga jeg at du hadde hengt det på veggen!! hehe

Hilde sa...

Veldig bra! Vi liker sånne ideer ;)