"Mobilt stellerom"

fredag, juli 09, 2010 Edit This 4 Comments »

Dette er en liten avslutningsgave til barnehagen der jeg har jobber i flere år. Vi bruker å gå mye på tur, og i den forbindelse har vi ofte med bleiebarn på tur. Dette betyr jo at en må ha et litt "mobilt stellerom." Til nå har vi pakket bleier ol. i vanlige bæreposer, men jeg har lenge tenkt på å lage et litt mer avanser men enkelt system. Så derfor har jeg sydd en romslig bleiepose i voksduk, med plass til en pk. våtservietter, 2-3 bleier, og et engangs-underlag fra Libero. I den andre veska med to rom, skal det være et rom til oppbevaring at engangs-hansker, og i det andre rommet skal det ligge en rull med små søppelposer og ei flaske med antibak. /sprit. Jeg måtte teste dette da jeg kom på jobb i dag, og det ble så bra som jeg hadde håpt på, juhu!!! :) Så da er det bare å se om det kan komme til nytte til høsten, for nå er det 3 ukers ferie først!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 kommentarer:

Odins lille hjørne sa...

Kjempestilig!! Så snill du er! Det dær må jo være midt i blinken for barnehagen!!

Anonym sa...

Så smart:) Barnehagen blir sikkert kjempefornøyd med den flotte gaven!!!!

Cilipus sa...

Så kjempefin og smart gave !!
Ønsker deg og dine en fortsatt god sommer !
Cecilie

od Andulky sa...

Jättefina!! Smart och snyggt, vilken bra present!!!
Hoppas du får en skön semester!!
/Anna