Jeg har fått award igjen!

søndag, januar 24, 2010 Edit This 1 Comment »
Jeg har vært så heldig igjen å få en Award! Denne gangen fra Cecilie, med bloggen Cilipus. Hun får den i retur fra meg. Hun er en skikkelig inspirasjonskilde, og tryller blant annet frem de fineste retroklær til ungene!!
Jeg vil også sende den videre til Ann Birgithe. Hun er ei god venninne som bobler over av kreativitet!!!

Det er meningen at vi som får awarden skal skrive 7 ting om oss selv...Så her kommer ei kort info-liste om meg:)

1. Jeg er 1.70m høy, og er ganske fornøyd med det!
2. Jeg er gift og har tre barn i alderen 2-6 år
3. Er og blir sørlending med skarre-R
4. Jeg begynte å sy i oktober 2008, og har vært bitt av basillen siden den gang....
5. Jeg er en vimsekopp, men mener selv at jeg stort sett har kontroll:)
6. Jeg fyller 30 år om kort tid, og kjenner at tanken kan være litt skremmende..!
7. Jeg har erfart at Gud er god!
Ønsker alle ei fortsatt fin helg!
Klem Cathrine

1 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Gratulerer så mye med velfortjent award! Så gøy å få vite litt mer om deg:-)

Ha en fin søndag!

Klem