Til skrekk og advarsel!

søndag, august 09, 2009 Edit This 3 Comments »




Jeg måtte bare ha med et bilde av det "fine teppet vårt" etter at strykejernet tok seg en tur på egenhånd her i vår. Resultatet ser dere her,-ikke bra!!! Tepper var nylagt bare to måneder før denne fatale ulykken, så heller ikke det gjør denne historien noe særlig bedre:( Så pass godt på strykejernet ditt hvis du har et! Heretter er det båndtvang på jernet vårt;)
Det andre bildet er en fin Hardangerløper jeg kjøpte på auksjon for et par uker siden. Den var ganske gul i fargen, men etter noen timer i et klorbad, var den hvit og fin igjen! ( bildet er tatt før den ble lagt i klor...) klor er genialt til sitt bruk, men også den kan jo gjøre stor skade hvis en ikke er forsiktig!
Ja, ja, nå er det natta gitt!

3 kommentarer:

Velkommen til min kreative verden sa...

Når jeg leser at interessene dine er alt som er kreativt, smiler jeg. Vi bør bli venner: )

Her har du mye fint, kjoler klær og risposer. Designet på risposen som sitter godt rundt halsen er virkelig smart!

GRASRODA sa...

Takk for fine ord:) Koselig med alle nye som stikker innom her i blant!!
Ja, den risputa er digg!! Litt dill å lage, med super i bruk!!!!

Velkommen igjen!

Christina Evelyn sa...

Herlig blogg dette her. Jeg liker mennesker som er kreative, jeg blir veldig fascinert og inspirert :) Prøver å starte en lignende blogg jeg også :) hehe