Gamle knapper med historie

lørdag, april 04, 2009 Edit This 3 Comments »























Her ser dere siste tilskudd til familien etter at mor tok en tur på fretex igjen:) Stoffet er skikkelig retro av beste sort! Jeg digger fargene, og håper jeg kan lage noe gøy av dette! Krukka med knappene hadde et skikkelig gammelt preg på seg. Jeg ser for meg ei husmor som har samla på knapper gjennom et langt liv. Det var ihvertfall det jeg tenkte på da jeg helta alle knappene på gulvet, og begynte å studere skatten jeg hadde funnet:)

3 kommentarer:

elin sa...

Så du kjøpte den krukka ja;tenkte nok det ja!!!Skatt for deg det!!!!SÅåååååååååååååå mange,altfor mange for meg,men du har alltid bruk for masse og plass til masse og trenger masse!!!!!!!bare erter deg litt jeg!!!!!!!!!!blir virkelig spennende å se hva du tryller fram av det fargesprakende stoffet!!!ha en strålende solskinnsdag!!!

Hobbymegher sa...

SÅ masse herlig!!!
Det er jo så moro å inn og finne skatter på fretex og andre bruktbutikker. :0)

GRASRODA sa...

JA, det ble noen knapper til her i hus... he,he! Så nå er utfordringen å ta dem i bruk til noe fornuftig og genialt!! Stoffet skal også taes i bruk en dag, men har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal lage enda... men noe gøy skal det bli:o)
Ha en skjønn dag alle i hop!