Kjole og modell klar til bruk!

torsdag, desember 25, 2008 Edit This 0 Comments »
Her har Hanna fått på seg årets finstas, og er klar til å ta fatt på julefeiringen! Mor og datter er enige om at det ble et bra resultat:)
Julaften startet med grøt hos mormor og morfar i Hamran sammen med min bror med familie, og onkel Kjell og tante Inger. Mandelen i grøten fant jeg... og jeg delte fint en liten bit til hver på vei til kirka i Kvås:) Kvelden ble tilbrakt hos mine svigerforeldre på Hestad. Der sto det ribbe på menyen, og den smakte fortreffelig som alltid!
I dag har vi vært hos mine foreldre igjen med samme gjengen. Mamma serverte lammestek med tilbehør, og det var enda en innertier:) Prikken over I`en var deilig riskrem med rød saus til dessert!
Det er noen hektiske dager i jula, men vi koser oss masse. Ungene har vært helt oppe i taket til tider, spes. når tanter og onkler tøyser og tuller med dem;) Vi er takknemlig for stor og god familie på begge sider. Spesielt koselig er det med Inger og Kjell i jula:) Vi ser dem ikke så ofte som de andre, men ungene er veldig glad i dem, og de finner fort tonen når vi er sammen.
Ønsker alle fortsatt god jul, og et godt nyttår!

0 kommentarer: