Risputer igjen:)

søndag, september 26, 2010 Edit This 0 Comments »
5 varmeputer/ risputer har blitt til! Jeg trosser rygg og nakke, -blir jo sprø hvis jeg ikke kan gjøre noen ting!! Innerputene lagde jeg for et par uker siden, og trekkene ha jeg sydd i helga, så jeg har ikke tatt helt av:) Tror alle 5 har en eier i vente, men skal si fra hvis det blir værende noen igjen til salgs. Det blir vel laget flere utover høsten, fordi et har vært stor etterspørsel etter dem. Fantastisk godt å legge den over nakken, rygg og mage ol. hvis du har vondt!!!! Ellers på kalde vinterdager er det genialt å ha med inn under dyna når det er kaldt på soverommet:) Varmes i mikro på full effekt i ca. 1 1/2 min, så er det klart! ( Kan også varmes i stekeovn på svak varme.)Det kommer flere for salg utover høsten, og koster 200 kr.

0 kommentarer: