Siste nytt i min lille syverden...

torsdag, mars 19, 2009 Edit This 1 Comment »


Denne veska er det en stund siden jeg sydde, men jeg har glemt å legge den ut på bloggen. Jeg har brodert sjiraff på denne også, slik som på skjørtet til Hanna. Den er sydd av lilla cord fra S&S, og foret med svart bomullstøy fra Jysk. Dette er min første veske av sitt slag. Det kommer flere etterhvert... men det dukker alltid opp så mye annet innimellom at jeg har vanskelig for å lage mer enn en ting av hver slag før jeg vil prøve noe nytt. Noen som kjenner seg igjen her??:)
Kjolen her er laget til min lille kusine som fylte ett år i dag! Gratulerer med dagen til Nora og Elias:) Planen er å lage en matchende bukse til tvillingbror Elias,... vi får se om vi kan få det til i løpet av uka:) Her er det også brukt cordstoff fra S&S. Turkis og lilla. Her prøvde jeg meg på å sy knappehull på maskin for første gang, og jeg har applikert litt på lomma, også dette for første gang... så egentlig var dette en liten "eksamen" for meg:) Jeg har fått tilbakemelding i kveld fra tante at kjolen falt i smak, og det var koselig!

1 kommentarer:

elin sa...

så søt kjolen ble!!!!den hadde du litt jobb med ja!!!hdde du noe slags type vatt i for å stive den også,så litt sånn ut,eller kanskje fordi du har vasket koden før du sydde i den,noe jeg aldri rekker.........veska har jeg jo sett live,og den likte jeg !!!!du er virkelig kreativ når du bare får lov!!!!!gøy å følge bloggen din!!!!klem