Litt snadder fra Fretex igjen:)

torsdag, mars 19, 2009 Edit This 3 Comments »




Her kommer en liten godbit jeg fant på Fretex nylig! En hel haug med gamle mønster til barn og voksne. Noe er absolutt aktuelt å se nærmere på, mens andre ting vet jeg med sikkerhet at jeg aldri kommer til å ta i bruk... men, men, det går nå til en god sak når en handler der, så da er det greit! Til og meg et par "mamma-tunikaer" fulgte med! Men det er nå heller ikke så aktuelt her i hus med det første igjen:)
Jeg fant litt stoff også. En del forskjellig i orange, og et mykt brunt blomstertøy.
Jeg har med tiden lyst til å sy ei jakke til ungene, men har ikke funnet den glidelåsen jeg vil ha, og har ikke bestemt meg for stoff og mønster heller enda... men det er jo godt å ha litt planer på tapeten! Det var en del ulike jakkemønster her, men har ikke studert dem så nøye enda. Sygryn lager så mange fine, så jeg har blitt litt bitt av basillen når jeg ser alle de fine jakkene hennes!!

3 kommentarer:

elin sa...

ja du gjør stadig noen gode kupp på freetaxen du!!!!!kanskje fordi du er innom jevnlig også,iforhold til meg mener jeg!!!!skal si for mønster!!!hvor mye måtte du gi for mønsterne?syns det var enel fine snitt og fasonger her ja!!!!de kan virkelig testes ut!!!!og kanskje kommer stoffen til hilde i morgen,og da er det bare å sette i gang!!!jeg holder på med grønne kjoler til jentene og grønt skjørt til meg!!!!kanskje blir det antrekket i dåpen til mathilde?????natta!!!!!

Hobbymegher sa...

Oioioi! Her var det masse herligheter, ja!! *sikle*
Bare si ifra dersom du vil selge noen videre av de du ikke vil ha... ;0) Hihi!

GRASRODA sa...

Ja, det skal jeg gjøre:) Har ikke helt bestemt meg for hvilke jeg skal bruke enda...
Ha en fin dag!