Samler ideer til senere prosjekter

torsdag, januar 29, 2009 Edit This 3 Comments »
  • Se på denne prinsessekrona! En slik en burde det jo være mulig å få til! Kanskje en til "Kong Johannes" også? Jeg har ikke noe typisk prinsessetøy liggende nå, så vi får se hva det kan bli ut av de stoffene jeg allerede har her.


  • Nytt trekk til voksiposen!Det hadde jo vært litt spennende! det jeg har nå er orginalt trekk, men er farget svart for en del år tilbake. Det burde vært farget igjen snart... eller så syr jeg et nytt!! Eller kanskje jeg skulle prøve meg på å sy en helt ny pose/bag? Disse her var jo kjempefine!






3 kommentarer:

elin sa...

noen hjemme????

skal si du samler og systematiserer!!!!!!Kempe greit for meg også,så slipper jeg å gjøre det!!!(men se opp for noen som skriver at de ikke ønsker at en kopierer ol fra deres verk.......-men det går nok bra!!!)

Godt å høre at Johannes er bedre!!!
nå er det nok sykdom her!!!!til hekkfjell med elle basselusker!!!!eller skal vi hive det litt lenger enn til eiken,.......iallefall der det ikke kommer igjen!!!!

emmeline er mye bedre,men varm innimellom og diare på begge jentene,men i morgen har jeg bestemt at alle skal være friske!!!

jeg har syfri i kveld-blir helt hekta når jeg først setter meg......så nå striker jeg og sløver foran tv med endre.han reiser i morgen til hovden med klassen,og blir til torsdag......bare å ta turen ned,jeg blir å finne med maskinen !!!!

klem elin

elin sa...

hellllooooooooooooo

skikkelig bloggtørke hos deg for tida.......skulle du ikke legge ut bilder av bagen du holder på med......???????hadde vært gilt vet du!!!!
skal si skogvokteren er i gang!!kanskje endre skulle lage seg en fotballblog???eller ikke,han ler bare av oss med de greiene der

ha en fin dag!!!
er dere hjemme på onsag formiddag?lurte på å komme opp en tur med pakken til elias.....(Vi jentene reiser til sandes på mandag morgen til tirsdagkveld)

hildeh sa...

Gleder meg til å se hvilke prosjekter du har etterhvert. Jeg har holdt på med maling av den nye ganga denne uka, så det har blitt lite av noe annet. Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av litt i kveld. I morgen skal jeg på dagvakt. Greit med litt penger inn når jeg har lyst å kjøpe en haug med fine stoffer på s&s:-) Har du fått den nye katalogen? Nice!!!! Snakkes!!!