Snurre rundt lue

lørdag, januar 29, 2011 Edit This 3 Comments »
Hanna har fått seg ny lue! Hun flyttet rett og slett inn i den, og går med den både inne og ute! Så da kan en vel si at mottakeren ble fornøyd! ;)
Jeg knotet litt, men klarte tilslutt å lage noe som liknet en liten blomst. Den ble pyntet med en liten lilla knapp jeg kjøpte på Fretex i fjor. Egentlig lærte jeg å hekle slike blomster i fjor sommer, men må innrømme at jeg har glemt mye... så Elin, du får ta et lite heklekurs med meg igjen:)


Nå er målet at jeg også skal få meg ei lue... en dag!

3 kommentarer:

Hobbymegher sa...

Så nydelig lue!
Herlig farge!

Odins lille hjørne sa...

flott lue! Hærlig farge som passet til mottaker :0)

Hilde sa...

Det er gøy når ungene får noe de liker så godt. Og ekstra gøy når du har laget det selv. Flinke deg!