Apekatter og bleiepose

søndag, mai 09, 2010 Edit This 6 Comments »
Da var det akkurat en mnd. siden sist jeg la inn et innlegg her:) Ting tar tid, er kanskje en god forklaring.... ? Først måtte jeg vente i ukesvis på at symaskinen skulle komme hjem etter å ha vært på reperasjon, og så var det bare å få tiden her i hus til å gå opp, slik at mor kunne bruke maskinen til andre ting enn å lappe på klær som av ulike grunner trengte en runde med nåla:) MEN, nå er jeg tilbake, ihvertfall innimellom :)
Jeg har sydd et par luer til ungene i det siste, noe som er en enkel sak, og som kommer godt til nytte. Dette fine apekattstoffet er fra S&S, og jeg syns det er så stilig!! Det finnes med lyserosa og lyseblå bunnfarge også tror jeg. Og så har jeg sydd sammen en bleiepose som jeg hadde liggende ferdig oppklipt her fra tidligere. Det blir nok en forsinket barselgave tenker jeg:)
Jeg har heller ikke fått blogget at jeg har fått to awarder av Elin for en stund tilbake. Tusen takk!! Jeg er langt fra så produktiv som den dama for tiden, men jeg gjør nå så godt jeg kan når jeg først setter meg til :)

6 kommentarer:

Cilipus sa...

Velkommen tilbake !!
Kjempefin lue og bleiepose.
Superfine stoffer !!
Cecilie

Abbe sa...

det der med tida er merkelig... timene er jo like lange, og like mange.. likevel... jeg er sikker på at noe har skjedd... kanskje var det unge nr 2?

elin sa...

knalltøff lue cathrine!det stoffet er jo bare moro!!!!!!!!og bleieposene er geniale gaver!hvem har ikke bruk for en slik en????

kaoz sa...

Så kjekt at maskinen er frisk igjen=) Knalltøff lue, og fin bleiepose=)

SiriR sa...

Gøy å høre fra deg igjen:)

Fine ting du har laget.

Odins lille hjørne sa...

Så koselige luer! Den bleieposen var lur! Flott stoff på den! Prikker er hærlige!