Retrostoff m.m

søndag, juli 05, 2009 Edit This 4 Comments »


























Dette er litt av de siste stoffene som har kommet hit i hus i det siste. Litt retro, og mye blomster! Noen av disse har vært kjøkkengardiner i leiligheten til farfar. Jeg tror jeg skal prøve å lage en liten kjole til lille Nora i Kristiansand av et av de blå blomstrete stoffene:) Rart hvordan vi får et helt annet syn på et stoff vi egentlig er lei av, når det blir omgjort og få nytt liv i et lite barneplagg! Tror det bli en omslagskjole eller en forklekjole...tror jeg. Det får tiden vise:)
Jeg ser i knappesamlingen min at jeg skulle gjerne hatt noen gule knapper. Det er noe jeg må få gjort noe med, kjedelig at en ikke har det en trenger når en sitter der og skal ferdiggjøre et arbeid!
Ellers så håper jeg å komme meg på et loppemarket eller to i løpet av sommeren!!

4 kommentarer:

kaoz sa...

wow, så mye fint!! Spennende å se hva de blir til etterhvert =D

Cilipus sa...

Så gøy med litt retro stoffer.Var på et loppemarked på lørdag og fant noen stoffer, det er alltid noen skatter å finne:)

Berna Marie sa...

Så mye flott stoff! Jeg likte spesielt godt det øverst til høyre, og det omtrent på midten, med de brune blomstene. Ja det er gøy med nydelige, retro tekstiler:) Jeg har selv fått dilla etter å kjøpe på Fretex, får jo så utrolig mye flott stoff for pengene:)

GRASRODA sa...

ja, retro er gøy! og alltid like spennende å ta turen innom Fretex for å se om en kan finne noen skatter:)