Nytt putetrekk

fredag, juli 10, 2009 Edit This 5 Comments »




Ikke så stor bloggnyhet kanskje, men jeg har skiftet trekk på ei pute i en korgstol vi har på kjøkkenet. Jeg har LENGE tenkt at dette skulle vært gjort, men det var ikke det som sto øverst på ønske lista mi blant alle de tingene jeg mest hadde lyst til å lage... men nå er det gjort, og godt er det;) Stoffet heter Flora, og er opprinnelig en løper som jeg har kjøpt på Jysk for snart et år siden. Løperen kom aldri i bruk, så nå duger den som putetrekk;)

5 kommentarer:

elin sa...

godt jobba Cathrine!!!Sånne ting er deilig å få unna!!!du er god!!!Skulle vi hatt litt samsying snart????

od Andulky sa...

Snyggt!!

Cilipus sa...

Fint stoff og stolen blir jo ny:)

fru eikhom sa...

husker den puta...:) den nye ble jo bare lekker! du er flink!

GRASRODA sa...

Ja, det var liksom på tida å få gjort noe med denne puta!!!:)
Jeg ler litt Abbe... :) tenkte du la merke til den:)!!! knis:)