Brødkorg

fredag, april 24, 2009 Edit This 2 Comments »


Endelig ei brødkorg til den lille familien min:) Den er laget av en restebit fra det fine Wrangler-dongridgardinet jeg kjøpte på Fretex i fjor høst. Innerstoffet er fra S&S. (Mønster nr. 90006 fra S&S) Jeg liker fargekombinasjonen godt! Og den grønne "Grasroda- lappen" min passet også sammen med de grønne prikkene. Jeg hadde ikke volumfliselin som skulle strykes på alle tøyflatene for å stive opp korga, så jeg la i et lag med tynn platevatt i stedet. Godt fornøyd med resultatet denne gangen:)
PS: Jeg blir veldig glad for kommentarer på innleggene i bloggen her! Koselig å se at folk tar en titt innom sida mi!!:)

2 kommentarer:

elin sa...

god morgen!!!skal si du er tidlig på an!!!!Kjempe fin brødkurv da!!!Her er det god plass til alle "sjevan" til finni au!!!!!!!!!!blir det ally-tur på dere i helga også!!!!her er det husmaling pågang............og jeg prøver meg på vendbare jakker til jentene,klarte ikke velge:lilla eller rød...........ja takk begge deler!!!!!!!

GRASRODA sa...

Ja, det skulle være plass nok til et par skiver eller ti her:)Fj og Geir O. padla en tur nedover elva i går. Han er storfornøyd med "ally-balja" ja:)!!!
Vi rydder, sorterer, og kaster i bod og garasje for tida..ting tar tid,men resultatet blir bra til slutt...håper jeg!
Ja, den som kunne lage seg ei jakke!!Jeg har ikke satt meg inn i "jakkemønsterverden" enda, men det kommer:) Sygryn har så mange fine jakker!!! Og Siri lagde nettopp ei kjempefin vendbar jakke. Litt misunnelig på alle som klarer det der! Har du mønster? Jeg har jo et par mønster liggende av de jeg fant på fretex. Du kan låne dem hvis du vil:)
Snakkes!!