Retrokjole ala Fretex

mandag, januar 12, 2009 Edit This 0 Comments »
Her er siste skrik innen "gardinkjoler" made by Cathrine! Syns stoffet var litt kult, dyp orange med brunt mønster. I halsen og i ermene har jeg brukt brun ribb fra S&S.
Det første som Hanna sa da hun prøvde den i dag tidlig var " au mamma, den klør!! den e så trang å ta på! Du kan bare gi den til noen andre.. du kan gi den til Elisabeth:)" Jeg måtte le litt,-vet den ikke var helt typisk henne, hverken farge eller stoff (alt klør..!), men hadde kanskje ikke forventa den reaksjonen;) Hun gikk med på å prøve den igjen i kveld mot at hun fikk litt chips... alt er mulig for den som har noe snop på lur:) Når den først var kommet på, var det ikke så ille likevel:)
Jeg burde nok hatt en glidelås i den. Stoffet er jo ikke tøyelig i det hele tatt, så den er litt trang å få på...men når den først kom på, satt den jo fint syns jeg! Mønsteret er opprinnelig fra et Ottobredesign blad, 2006, men jeg har forandret ganske mye på orginalen. Jeg har lyst å lage en til ved en senere anledning i et annet stoff, noe mer tøyelig... og som ikke klør:) Nå får jeg ta en telefon til Silje og høre om Elisabeth har lyst på ny kjole:)

0 kommentarer: