Stor dongridbag!

søndag, september 25, 2011 Edit This 1 Comment »







Hei og hopp!! Her har det vært lite liv på Grasroda i det siste!! Men nå kommer et lite livstegn igjen! Denne bagen ble endelig ferdig i høst. Det er et prosjekt jeg begynte på for minst to år siden.... Men så ble den liggende i deler, umontert og forlatt, til jeg plutselig fant den igjen her en dag! Kanskje var det like greit, for nå hadde jeg jo etter to år, oppnådd såpass mye erfaring på syfronten, at jeg faktisk klarte å sy den sammen uten de alt for store problemene!! Bagen er stor og romslig, og er helfôret med et rødt fôr med hvite prikker! Kjekt å pakke i til turer, og når ungene skal ha med seg en haug med klær ol. i en fei!! Et lite minus var at jeg oppdaget da jeg var helt ferdig, og hadde sydd igjen vrengehull ol, at jeg hadde klart å ta en ekstra krøll på den ene bæreselen! Men det får bare brist eller bære, veska fungerer og nå står den bare å "tripper" for å bli tatt i bruk!!!!!!!!

1 kommentarer:

Odins lille hjørne sa...

Bare mann selv som ser feilene! :0)Knall tøff veske!!
Klem fra Odin!!